Σομαλία: Αιματηρό τέλος στην ομηρεία σε ξενοδοχείο της πρωτεύουσας Μογκαντίσου
Οι δυνάμεις ασφαλείας της Σομαλίας έβαλαν τέλος στο θρίλερ της εισβολής μαχητών της τζιχαντιστικής οργάνωσης Σεμπάμπ στο ξενοδοχείο Χαγιάτ στην πρωτεύουσα Μογκαντίσου, ύστερα από περίπου 30 ώρες, όπως ανέφερε ανώτερος αξιωματούχος στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP) λίγο μετά τα μεσάνυχτα. «Οι δυνάμεις ασφαλείας έβαλαν πλέον τέλος στην πολιορκία και οι ένοπλοι είναι νεκροί. Δεν είχαμε πυρά από το κτίριο την τελευταία ώρα», είπε ο ίδιος, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί. Συμπλήρωσε ακόμη ότι η κυβέρνηση...










